Ultra Montanus
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Ultra Montanus

Thuisbasis van de politieke partij Ultra Montanus


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Akkoord met de oprichtingsteksten

+7
Eduard
Nikolaj de Ligne von Rost
Say
Sothis
DragothAr
sonho
Raboude
11 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Akkoord met de oprichtingsteksten Empty Akkoord met de oprichtingsteksten zo apr 11, 2010 12:44 am

Raboude

Raboude

Aan alle leden, oudgedienden en nieuwe gezichten, zouden we willen vragen om, voor toelating, de basisteksten te lezen en zich ermee akkoord te verklaren. Dat kan u hier doen, met uw eigen woorden.

Raboude

2Akkoord met de oprichtingsteksten Empty Re: Akkoord met de oprichtingsteksten zo apr 11, 2010 12:02 pm

sonho

sonho

Sonho kwam aan bij het gebouw van Ultra Montanus.
Het was al weer een tijd geleden sinds hij hier was vertrokken.
Het gebouw had nog de zelfde imposante uitstraling, maar in de ontvangsthal hing een nieuwe geur, een frissere.
Hij las de tekst die was was toegestuurd aandachtig door.
Daarna liep hij naar het register en tekende.


Akkoord.

Sonho de Ligne Carvalho Guimarães
Akkoord met de oprichtingsteksten Zegelsonhoroodaartsbisc
Aartsbisschop van Keulen (of Utrecht)
Vice-Primaat van Holland

3Akkoord met de oprichtingsteksten Empty Re: Akkoord met de oprichtingsteksten zo apr 11, 2010 12:12 pm

DragothAr



DragothAr kwam het oude gebouw terug binnen en enkele herinneringen schoten hem spontaan te binnen.
Ook hij las de nieuwe tekst. Terwijl hij deze las, knikte hij goedkeurend.


Dit ziet er goed uit, u heeft mijn goedkeuring.

4Akkoord met de oprichtingsteksten Empty Re: Akkoord met de oprichtingsteksten zo apr 11, 2010 10:19 pm

Sothis



Sothis controleert nog één keer het opgegeven adres en stapt dan het indrukwekkende gebouw binnen.
Na netjes de bordjes gevolgd te hebben komt ze bij de ontvangsbalie en meldt zich aan.
Nauwkeurig leest ze de aangereikte tekst en knikt enthousiast.

Aanwezig en accoord

5Akkoord met de oprichtingsteksten Empty Re: Akkoord met de oprichtingsteksten zo apr 11, 2010 10:24 pm

Say



Say stapte voor het eerst het imposante gebouw binnen en vergaapte zich aan de prachtige ontvangsthal.
Ook hij had de basistekst uitvoerig gelezen en op zich in laten werken en stond hier vierkant achter.


Gelezen en accoord bevonden schreef hij in mooie krulletters in het register.

6Akkoord met de oprichtingsteksten Empty Re: Akkoord met de oprichtingsteksten ma apr 12, 2010 3:26 pm

Nikolaj de Ligne von Rost



Ook Nikolaj had gehoord dat Ultra Montanus weer een nieuw leven zou beginnen. Hij was daarom naar het gebouw van Ultra Montanus gegaan en had gezien dat het gebouw weer volledig gerenoveerd was en in zijn oude glorie was teruggebracht. Aan de deur hingen de nieuwe regels en Nikolaj las ze aandachtig door. Toen hij klaar was met lezen haalde hij zijn schrijfgerei uit zijn gewaad en schreef onder de nieuwe regels:

Mijn zegen en goedkeuring heeft u,
Opdat Jah Zijn Licht over Ultra Montanus mag laten schijnen, opdat de Rede weer een plaats mag vinden in de harten van alle Hollanders.

Nikolaj de Ligne von Rostov

7Akkoord met de oprichtingsteksten Empty Re: Akkoord met de oprichtingsteksten ma apr 12, 2010 3:29 pm

Raboude

Raboude

Welkom vrienden!

Hier heeft u allen een sleutel. De renoveringswerken zijn nog bezig, maar de ledenzaal is alvast in gereedheid gebracht. Volgt u mij?

8Akkoord met de oprichtingsteksten Empty Re: Akkoord met de oprichtingsteksten vr apr 16, 2010 1:50 pm

Eduard



Eduard leest de voor hem bekende teksten nog eens door.
Accoord!!

9Akkoord met de oprichtingsteksten Empty Re: Akkoord met de oprichtingsteksten ma apr 19, 2010 3:32 pm

Spinata



Na enige overdenkingen bij de teksten, begrijpt ze uiteindelijk -naar haar idee- de strekking van het geschrevenen. gezien ze daarmee akkoord is geeft ze dan ook haar Akkoord te horen

10Akkoord met de oprichtingsteksten Empty Re: Akkoord met de oprichtingsteksten za aug 13, 2011 4:39 pm

Leopold



De jonge diaken van Utrecht verklaart zich akkoord met de oprichtingsteksten van de partij.

11Akkoord met de oprichtingsteksten Empty Re: Akkoord met de oprichtingsteksten do aug 25, 2011 1:22 pm

Grigori



Ook Grigori gaat akkoord met de oprichtingstekst:

"Ik kan me volledig vinden in de oprichtingstekst van Ultra Montanus en ik wil me graag opgeven als lid. Ik moet er echter bij vertellen dat ik nog niet gedoopt ben in de Aristotelische Kerk, hoewel daar in de herfst verandering in zal komen."

12Akkoord met de oprichtingsteksten Empty Re: Akkoord met de oprichtingsteksten do aug 25, 2011 8:46 pm

anthonis de ligne



Ook ik Anthonis de Ligne Borgia kan me vinden in de tekst en ben accoord!

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum